fredag 2. januar 2009

Bloggtørke?

Lite blogging om dagen, gitt! Det skyldes mye jobb og lite fritid...
Jeg kan endelig offentliggjøre at vi tar med oss dyr og flyttelass til Tønsberg (min barndomsby), der jeg har fått jobb som veterinærassistent! En slik jobb har jeg hatt lyst på siden barnehagen, så nå gjenstår det å se om det var verdt å vente såå lenge på :-P
Renger med vi skal trives på "landet" - Hund nr 2 er også under planlegging!
Har også et nyttårsforsett om å starte Miro i LP1 i løpet av første halvdel 09. Syns han går endel av øvelsene meget bra, mens noen trenger mer trening (*filme*).



 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt för er att komma ut på landet och spännade med tillökning i familjen. God fortsättning på det nya året önskar Eva

Anonym sa...

Ska du få en brorsa? Jag vill också ha en brorsa men matte säger nej... Åh va roligt tt få bo på landet också, jag tycker om att vara på landet men vi är där så sällan. Hoppas allt är bra med dig, brorsan, och Gott Nytt År på dig!
//Justus

Mathilda og Theodor sa...

Det blir så kjekt for dere å flytte til Tønsberg, tror jeg. Og tenk: du skal begynne i selve Drømmejobben! Det er faktisk helt utrolig kjekt! Jeg satt og så på et dyrlegeprogram på TV i dag og var nesten litt misunnelig på deg...! :-)

Thomas Klokkerhaug sa...

Hei!
Godt nytt år. :)

Morsomt med ny jobb og med planene om et nytt medlem i flokken.

Lykke til og gratulerer med jobben!