lørdag 28. februar 2009

Vi har flyttet!

Skjedd så altfor mye den siste tiden, og stor mangel på oppdateringer! Miro, med familie, har flyttet fra byleilighet til hus på Nøtterøy. Matmor har fått jobb som veterinærassistent - som krever en del tid og tilvenninger i starten.
Miro trives ikke så godt i hus ennå. Han har for stor og uoversiktelig plass, mistenker jeg, så hjemmealene-trening er litt tilbake på null.. Jobber med det, og håper vi finner en løsning som fungerer for både dyr og mennesker.
Lotta skal parres med Sjöhorvans Elvis i løpet av neste løpetid - så flere oppdateringer kommer i nær femtid.

2 kommentarer:

Nina sa...

Så hyggelig at dere er tilbake her! Har savnet litt "action". Håper også at dere får til hjemmetreningen etter hvert. Vet akkurat hvor slitsomt det kan være! Hos oss går alt bra - sjekk innom på sidene til Ronja: www.ronja-mittlivsomhund.blogspot.com Ronja er nemlig blitt en ivrig blogger.....

Klem fra Nina og Ronja

Mathilda og Theodor sa...

Det er så bra, alt sammen! Jeg er sikker på at Miro roer seg når han bare blir vant til å ha himmelsk mye med plass!
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: jeg gleder meg sånn til å komme på besøk og se deg og alle sammen igjen!!!