torsdag 29. november 2007

Blogg-debut

Sommeren 07
Miro (og Alba) er med Marte på jobb i dyrebutikken.
Miro hentes hjem
Miro 9 uker
Miro og Panda
Vi øver oss på å stå pent til utstilling i februar
Miro og Marte sover på toget...





Nå har jeg opprettet en blogg som hovedsaklig vil handle om hva slags aktiviteter jeg og Miro driver med.

Foreløpig har vi tatt grunnkurs og videregåendekurs ved Norsk Hundeskole.

Vi har også startet på Bronsemerkekurs ved samme hundeskole, der målet blir å ta bronsemerket i januar.








4 kommentarer:

Anna sa...

Hej brorsan!! Va roligt att du också har en blogg så jag kan kolla in vad du har för dig! Vi är ganska lika till utseendet du och jag. Hoppas vi kan träffas och busa lite någon gång. Jag är jättebra på att göra bus.
Kram Justus

Martin B sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Martin B sa...

Du är utmanad!

Kolla på http://justusthewhippet.blogspot.com/2007/12/jag-r-utmanad.html för att se hur det går till!

/Justus

Martin B sa...

Här är länken:

http://justusthewhippet.blogspot.com/2007/12/jag-r-utmanad.html