onsdag 8. juli 2009

Zelda blir husvarm..

Vi kaller henne Zelda, men hun er ingen prinsesse.. Hun har spisse tenner hun gjerne bruker, hun har veldig kraftig stemme og stor selvtillit. Akkurat en sånn valp vi ønsket oss:-) Passe selvstendig, men også tillitsfull og veldig, veldig blid!
Miro satte tydelige grenser de første to dagene - hun fikk ikke røre hans skål, hans leker, og hvertfall ikke BURET! Nå er det greit. Han er en flink storebror. De sover sammen (dog må han ha "fri" på natta) og leker sammen som om de har kjent hverandre lenge.



Jeg, på min side, hadde glemt et par detaljer med å ha valp. Jeg sover i stua og vekkes to-tre ganger i løpet av natta. Får ikke ligge lenger enn til syv selvom det er ferie. Støvsuger flere ganger om dagen og tørker tisseflekker fra de rareste steder. Og håret mitt? Det er ikke mitt. Det er valpens tyggeleke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Miro och Zelda kommer att ha mycket glädje av varandra. Du ser så fort man glömmer bort hur det var att ha valp i huset. Det var inte länge sedan Miro var lika liten som Zelda.

Miro og Zelda sa...

Ja, det er sant. Rart hvor fort man glememr det.. Jeg tror de to kommer til å bli bestevenner:-D