onsdag 23. september 2009

Årets kjedeligste blogg?

Kanskje. Har vel kanskje mistet mine få lesere, hehe..skal prøve skjerpe meg framover!

Zelda spirer og gror. Har mistet halve tanngarden, har for store ben i forhold til kroppen og ører på snei..Sjarmerende alder:-/ Lurer på stille henne i Kongsberg - men får se. Mye annet som skjer nå, med flytting og potensiellt huskjøp.
På valpekurset er hun fortsatt en liten reser. Så morsom å ha med å gjøre!
Miro på sin side er meget opptatt av løpetispene i området og ikke helt tilsnakkelig.. Gleder meg til Zelda blir kjønnsmoden (NOT!).
Benytter anledingen til å si at NEI, jeg skal ikke ha valper mellom Miro og Zelda. Har hatt et par spm om det. Men det kommer altså aldri til å skje. Aldri. En selvfølge for meg, men noen har altså spurt, og trenger et svar.

Pynter bloggen med bilder fra Teieskogen. Den er så fin om høsten, og hundene elsker springe løs der! Miro er til tider i bånd riktignok, da det kryr av rådyr og jeg er motstander av hetsjakt..

 

 

 

 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Ronja sa...

MOrsomt å lese når du først er innom da ;)

Anonym sa...

Jeg er her jeg! Leser og følger med! Har ikke vært så ivrig blogger jeg heller, i det siste. Men det kommer seg. Du må ikke slutte å blogge, for jeg er jo din største fan! :-)